Home sweet home..

without parents.. :/ Bäää! saknar er redan ska ni veta och vi kommer inte heller ses på en vecka. Buhu stackars mig (a)  , nä tror jag klara mig, får vi hoppas iaf.. eller gör vi? :D I alla fall, jag var tvungen att gå upp halv 9 idag för att hinna äta frukost innan det bar av att sätta sig på bussen. Sa bajbaj till människorna som var uppe, (dvs emma, emmas mor & far) och till HÅLE huset och sen åkte vi till busshållsplaten Amborseröd, hoppade in i bussen. Åkte den i 1h + 15min. Hoppade av vid Uddevalla skans och knatade till Uddevalla central. Väntade där i tre kvart och där efter hoppade in i tåget som skulle ta mig till Herrljuna för att sedan hoppa av och sätta mig på det sista tåget som skulle ta mig till Stockholm C. Och det gick perffaa eftersom jag hade en Lennart (Emmas farfar) som jag bara följde efter x) Moeheh. Låångt inlägg detta kommer att bli. Ja iaf så hämtade Martina oss och körde hem mig, där Fredrik står O.o  Gud höhö orkar inte skriva mer snart. Men iaf , så kom jag hem i det tomma huset och lade mig i sängen med den efterlängtade saken (a) Myyysade! och sen packade jag till nästa resa -.- Segt.
Ja men iaf nu sitter jag hemma i det tomma huset med magont.. Har inte ätit något idag :O Förutom frukost och lite godis (a).. Ajjabaja! FY



Lästa denna braiga bok på resan hem.
Kan verkligen inte fatta att den är sann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0