Hemma åter igen - 18 juli

Med föräldrar denna gång faktist :) Har saknat dom, mhih (a) Men jaa , jag har ju varit i Blekinge på Fredriks landställe från den 12de. Det var riktigt mys må jag säga. Ensama i den lilla stugan hela dagarna, sola (eller nej det gjorde vi inte), men bada har vi gjort och fiskat en massa. Så kom det läskiga turrar till Vieån. Då rusha vi. haha nej men gud vad pratar jag om(?) Ni förstår nog inte ändå.. Så vi skippar den delen. Men förutom bada och fiska, så har vi (mest jag) målat lite granna på staketet och Fredrik har byggt en grind. Mohehe så har Hampus och Tiki funnits med i bilden två dagar. Haha vilka människor dem är. Iaf Hampus, men jaa, hahah! jag och han garvade åt det mesta och jag tyckte det var kul men en viss person vid namn Fredrik tyckte bara att mina hjärnseller hade försvunnit. Hah tack för den männska! See you later alligator Hampus, baxade ditt fiskespö också för att mitt gick sönder. Men hmm.. ÅÅÅÅÅÅL . Åtta fucking ålar fick vi också. Läskiga. Och sedan när man blickar tillbaka på min klantiga del så har jag: 1.fått två bulor på skalen för jag slagit i i tak och massa. 2.Rivsår på vaden av en tagg-grej. Två dm långt. 3. Fått en böld mitt på smalbenet, förmodligen av en brons. 4. Hällt koket vatten på handen.... Grät.. 5. Blämärken -.- Eller nått. Aa men det var väl typ det jag kommer ihåg nu, tror inte att det var nå mer. Haha juste vi var på Östersjöfestivelen i fredags också och hahaha nej ska inte garva.. Älskar dig Fredrik (a) Moahha men han blev iaf mosad av mig och Hampus på en karusell vi åkte :D



Min porriga mage efter ett bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0