Agrotioner

p.s det här är ett ställe då jag skriver av mig massor om vad jag tänker och så. Inget ni måste läsa. Och nej jag e ingen ta självmords skit människa. Alla kan må dåligt, det är normalt

Just nu känner jag mig faktist riktigt aggro. eller gör jag? Jag vet inte.. Och ja jag mår bra, det gör jag! Promese.. Men jag vet inte vad som händer innom mig längre. Det är nästan så att jag inte står ut med mig själv snart. Usch, jag känner för att gå under jorden och gömma mig där ett tag :), Visst, det låter nice!. Nej men här gör man allt för att personen ska må bra, men vad är det man får tillbaka? Att jag kommer göra ditt och datt? För fan. Visst jag kan hålla med att jag ibland är störd och inte tänker. Men så dum i huvudet är jag inte, och jag skulle heller aldrig göra det. Förstå, snälla? Jag kan tänka. AAAAAAAAAAAAAAAAAH och mamma jag gör som jag viiiiiiiiiiiiiiilllllllll. Just nu känner jag mig verkligen inte för att bli tillsagd vad jag ska göra.. Jag älskar dig mamma och jag vet att du bara vill mitt bästa för att du vet hur jag är. Men nej inte nu tack.
GUUUUUD jag vill bara skriva. GNMSLHGfb rögf! Varför finns jag, Svar: därför att mamma och pappa ville ha mig.
Tårfylda ögen.. Nej jag ska inte gråta och jag tänker inte. Men nej just nu vill jag bort. Därför åker jag bort med den bästa flickan på jorden. Love you, peace everybody. I'm fine!

Älskar dig F <3
jag e sjuk..     

Kommentarer
Postat av: Mamsen

ÄLSKAR dej hjärtat, det är inte lätt ibland, beleive me,I have been there too. Säg ifrån det är bara bra (till mej alltså) PUSS <3 <3

2009-07-07 @ 14:53:08
URL: http://jennjenn.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag försöker ju (a)

2009-07-08 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0