5 juli

GRATTIS EMMA ! 16 ÅÅR IDAG <3
Mohahaha, enligt denna kamera hjärtat. Exakt 1 månad sen <3
(fokusera på den till väster på bilden, tack. det är hennes dag)


Yeah, idag har jag fakist inte gjort så mycket alls. Gjorde jordgubbs och rabarber sylt imosre med älsklingen :) Sedan varit hemma här och slappat, så var det mat(?) ätit maten, åkte hem till honom igen var där ett tag och sedan har jag suttit här framför datorn sen halv 9 eller nått :). Det har faktist varit mys tycker jag. Pratat med alla sorts människor, Jimmy&Andreas bada/träffas i morgon, Iris sötaste, jag förstår dig, men allt kommer allt blir bra, Sandra, jag saknar verkligen oss, Jens, mohahah inga ord. Lannergren, saknar dig också tös, Emma, laaandställe<3. Ja , det är väl ungefär dom jag snackat med mest nu ikväll. breskriver också vad ungefär vi snackat om också. Men det har fan varit riktigt skönt här hemma med en mamma som tiitar på tv/somnar/tv/somnar. Höhö och mig själv då pratat med dessa people. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0