3 Juli

Sista dagen på jobbet nu då. och äntligen sommarlov! Bakade kärleksmums todee och lite annat sköjj :) När jag slutat åkte jag å köpte rakgel i Vi på alléplan. Min förra e slut sörrö.. Så bar det av hemmåt i lite regn sisådär. Och sen efter ett tag när Fredrik kommit och hämtat mig å så, så åkte jag hem igen för att ta mopeden till Emma. Där jag är nu. Partyparty you know.. eller höhö Emmas släckt är här för att fira henne plus 1 syster och 2 kusiner. Vi har käkat good mat, grillat marschmallows, hoppat studdsmatta, seplat kubb och kickat. Nu FLÖG DET PRECIS IN EN HARKRANK HÄR :| För ca 30 sec sen. De jag skulle skriva var att vi tittar på greace nu.
Peace !

Mumms tårtor



Älskarbilden, Emma tröstar Ida


Alla people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0