28 Juli

Joduu, vad ska man hitta på idag?, när vädret är som det är .. Jag och Sandra funderar iaf på att träffas, men vad vi ska göra vet jag inte. Fika? , bara för att nickan kom med den idén x) Höhö, vi baxar den du. Buusigt där. Ja men iaf, igår så vare så att jag, mamsen och Jessica drog till Ikea. Köpte ingenting, eller jo 2 korvar, en glass och dricka. 20 kr! Sedan åkte vi till skärholmens centrum där vi shoppade lite grejjs. Hatar bikbok.. eller iaf deras storleker på jeans, helt werdoo.. ;@ Åsåå plockade vi smultron, vinbär, hallon och jordgubbar på fredriks tomt :) medans han och brorn min plockade isär delar på oldi 740in.
Men nu måste jag ta och klä på mig och lite sisådäär. Pussi Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0