25 juli - nattinlägg

Tjenare där. Idag så vaknade vi 11. Fredrik började då plocka ihop allt som skulle slängas på skroten senare under dagen. Sagt och gjort. För klockan 13 åkte vi och slängde allt. Mohaha jag e grym, NOOT! Så efter de badade vi lite granna och grillade hamburgare, mumma. Älskar de! , så var Sebbe och Ida hemma hos oss också , och Jimmie var med och badade. Efter ett långtag när jag duschat så åkte jag, Fredrik och Jimmie hem till F och byggde + målade en hylla. Käkade, och sedan bar det av till stan med Emma. Där vi hittade snabbt in på Fenix. Träffade syrran (som komenterade minst 100 ggr att det har varit världens tråkigaste helg) och så gav Rick oss en varsin drinko. Mummit. Dock alkoholfri. Så satt vi där inne från ca 21-22.30. Fyfan vad Rick "busar" mycket. Mohoho x), men han e skoj! Sedan gick vi till gullmars och tog en buss därifrån till sikvägen/Donken. Köpte en paj och nu e jag IPRINCIP hemma ;) , 20 min sedan youknow. Pöss people <3


Goda drinken (leker)


Rick tycker inte om att vara med på bild.

Jessica posar som faaeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0