21 juli

Tjenatjena , idag så vaknade jag av att sebastian kom hem till oss. Käkade frulle och gjorde i ordning mig. Så var jag lite med Wilma för att hon hade hittat en katt som hon så gärna ville hälsa på. Katten kände sig redan som hemma hos oss efter jag hade klappat henne. Hon hoppade in i mammas bil, gick in i garaget och sedan in i huset och kollade runt tills Jimmie skrek till. Höhö. Och efter hundratals gnällande från wilma och 30 minuter så lyckat wilma springa till katten, men katten fräste och wilma finns inte mer. Nej lite överdrivet, men efter de ögonblicket då förmodligen katten gav Wilma en snyting så struntade Wilma i henne totalt. Hahaha härregud vad mycket Wilma det blev nu -.- Men klockan 2 iaf så drog jag och Sandra in till stan. Gick runt och kollade i varenda H&M i hela jävla stan efter en bh till mig som inte fanns -.- Så tillslut köpte jag en annan och ett par trosor också. Och Sandra köpte en jäkla massa, höhö kommer knappt ihåg ^^ Men fint var de. Kom hem typ vid 6. Käkade mat. Och nu har jag och Fredrik precis blivit klar med en lime/citron kaka. Eller den ska stå i ugnen nu i 20 min :).
Nu är det morden i midsummer. SPRRRIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0