20 juli

Mohahha, övningskört idag också. Guud vad jag e duktig (a) Körde fatkist 60km/h som högst. Hahah, och jag kunde växla äääända till fyransväxel ;) Mamma e faktist snopen, och jag med må jag säga. Fast ja ibland tappade jag konsentrationen och fukuserade på annat :O Inte bra, menmen nu fortsätter vi. Så ajuste för fan! Jag åkte Hasses bil! :D JAG E KÄR. INTE DU. Eller nästan iaf, orkar inte berätta om den , men den ser ut som en vanlig volvo med det döljer sig något innutii. Läggen in en länk: http://www.youtube.com/watch?v=vs100JqQGuw Men iaf, den åkte jag idag då, lite granna Kom upp i 260 på motervägen. Sedan har det väl inte hänt så mycket , jag och syrran bakade äppelpaj och sisådär bara flummade. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0