fredag - 23 januari

hejsanhejsan. idag hade vi hemkunskap i skolan. haha asså jag spyr på min och johannas lasange :o , den var hämsk :( bara så ni vet. Efter skolan drog jag hemm till emma, så käkade vi lite & sen vid 3 drog vi till stan då hon träffade nåra kompisar som skulle lämna lite grejjer, sedan fortsatte hon mot stan & jag hemåt. Åkte till älsklingens jobb & drack varm choklad & så fixade han med sin bil & jag hjälpte till lite då&då (:
nu är vi hemma hos honom & prutt står i duschen. Snart ska vå gå ner & äta sedan vet jag inte vad som händer senare ikväll :), Pösshaj

Kommentarer
Postat av: eeeeeemps

"då hon träffade nåra kompisar som skulle lämna lite grejjer" muahahah ;)<3

2009-01-25 @ 14:46:50
Postat av: jennpenn

hahha ofcourse, eller ska jag berätta sanningen mellan emma och henna vänner? ;) <3

2009-01-27 @ 09:21:39
Postat av: emma

hahaha sanningen? den står ju där.. <3

2009-02-01 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0