konstiga dagar

sååå vad säger du? detta är tråk. menmen,
i fredags fick jag redan på att jag fick vg på hk uppgiften. yeah *stolt* sedan efter skolan åkte jag hem till fredrik och gjorde pannkakstårta igen (a) sedan typ ööh kommer jag inte ihåg vad som hände. bra va? ..
åå i lördags så vaknade jag och fredd kl 08.30 typ :o , så segade jag i sängen medans han satt vid datorn. efter ett tag stäade vi i hans rum och så kom det gäster till honom. så åkte vi hem till mig och spelade monopol . HAHA jag vann (a) not :) som vanligt. älskipälski rånade mig ;( och så käkade vi, byggde lego med lilla Jim, åkte på isen och smällde mega stora raketen :o haha :D och så åkte vi till sebbe, han hade 19 års fest. män ja va inte där så länge för mådde illa. som jag typ fortfarande gör . illa illa, vet ej varför :s
mään pööööööööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0