Sandra <3 Jennifer



En riktigt gammal bild på mig och Sandra.
Var väl för typ 2 år sen.
När vi alltid kom på en massa idiotiska saker att göra, som t ex det här.
Hahahha! När vi skulle göra slingor i håret. Så hade vi läst någonstans att det skulle gå att göra med typ citron och vatten eller vafan det var. Så sov vi med det i håret och dom dära grejerna över håret så att det inte skulle smeta av sig på sängen. Haha! Gud vad vi hade oss.
Jag saknar oss som fan hjärtat!

Men jag vet att jag aldrig kommer att förlora dig. Det kommer alltid vara du och jag. Fast på avstånd liksom.
Från blöjan till graven. Så har vi sagt älskling och jag kommer hålla det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0