Krök & pök

Hahaaa, grymt. Eller?

Igår på dagen så var det väl lite sådär. Först när jag vaknade drog jag och mamma till centurm. Förminskade min klocka så att det passa min arm och sen så åkte vi typ hem. Eller nått jag kommer fan inte ihåg, eller jo juste! Jag köpte ett par skor från BelleShoe :) Skit snygga fan och sen skjutsade mamma mig till Fredriks jobb, Så vare (y) Så åkte vi och hämtade Robin och sedan åkte vi till Martin Olsson och köpte en jäkla massa drink mixar xD Eller okej, haha 5 st. Men ändå (a) Å sen åkte vi hem. Så pratade jag och Fredirk, orkar inte med folk som ska lägga sig i, när dom inte ens vet någonting. Sluta. Punkt slut. Sen spelade lite Wii, Sebbe kom, åt, duschade och gjorde i ordning oss. Eller jag hann inte.. Så fick göra det hemma hos Fredrik istället när jag och Robin kom dit medan han gjorde bål xD LoL. Sen var det partaj vett du! ELLER INTE :D Jag och Robin satt och lodade hemma hos Fredrik i en timma tills alla andra kom. Då vart det partaj xD Och gud, jag vart så fucking full eller för den delen så blev alla det. Haha! Men vi spelade (vårat lilla) öl spel med slaktarn i mitten. (All jävla äcklig dricka som man spyr av!)  Och jag lyckades ju såklart alltid få ett/flera ess.. minus punkt minus. Spydde nästan, eller vadå xD Hah , men sen iaf när jag skulle möta Emma vid bussen så märkte ju jag hur full man blivit. Men what evöööö! Vi hade iaf as kul, orkante rabbla upp alla som var där xD


Hahhaa! Värsta gay bilden på Sebbe och Dennis! Hahah var tvungen! Puss på er xD


Hihi, den e lite kul! På Emma, och jag där u bakrunden xD


(öhm, förlåt glömt bort namnet på dig där uppe..)Annars Jimmie, jag, Nathalie,Cristell och Sebbe


Fredrik, Gb, Micke, Micke, Sebbe


Randoooom :D


Kommentarer
Postat av: denise

varför var inte lilla nis bjuden :( ?

2009-12-28 @ 16:00:09
Postat av: jennifer

OMG :O Förlååååt! :(

2009-12-28 @ 18:51:32
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0