Kalla stan

HEEEEEJ!
Idag blev jag väckt ett antal gånger och somnade om :O , först ska fredrik gå till jobbet halv 9, sen halv 10 ringer mamma och säger att jag måste gå upp och väcka systern, sen kvart över 10 plingar det på dörren och då är det en levarans till köket, och sen 11 ringer klockan som jag ställt -.- Så fucking trött :O
Men iaf, idag på dagen har jag varit i stan med Fanny. Fuck hatar reor, hittar aldrig några kläder eller nått på rea.. Hittade ett par trosor och 2 klipps som det såklart inte var rea på. Haah! Fail på mig :) Vi var typ överallt i stan. Först lite random, sen gallerian, sen åkte vi till globen för att fanny var tvungen att kissa och sen åkte vi till götgatan. Lol! hahahha nej inte lol.. fuck lol! :O

Jag är helt fucking trött, vet ej vad som händer ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaha..lol

2009-12-28 @ 19:30:16
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahahaha!

2009-12-28 @ 22:40:15
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0