Jul afton

Ja jag är seg, men jag satt inte vid datorn igår. SÅ GODJUL (i efterskott)
Men iaf, igår så var det ju julafton som sagt var. Släckten kom, min alldesles stora stäckt. Mormor, morfar, farmor och farfar. och så klart systern! Inte speciellt stor men what the fuck :D Spela roll.

Vi käkade jul matis och allt såntdär och öppnade massa julklappar. Wihi, sen när klockan blvit halv 8 åkte alla hemmåt och då åkte jag till mitt andra hen. Till älsklingen ofc, så öppnade man julklappar där också :O och gav bort julisar också såklart!
Orkante säga vad jag fick, eller inte allt iaf. Men jag fick en morgonrock, Wii spel plus apparaten (eller vad man säger), pengar, fina kläder, en klocka, navel piercing, smycken. Okej hah nu började jag nästan säga allt, hehe (a) Men jag är nöjd med min julafton iaf. Är du?

Lite mer bilder från julisen kanske kommer senare, när jag fått bilderna från min syster ;)

                      Plus att jag bara har bilder från när jag var hemma hos Fredrik, men YEHE!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0