Friday, Saturday

YEAH. Nu är helgen slut då.. minus punkt minus. Jag vill ha mera lediga dagar och helger. Jul lovet börjar ju inte förren den 22 december. Liksom 2 dagar innan julafton :| Jag måste för den delen börja köpa lite julklappar. Alltid jag, ute i sista sekund.. Någon som känner igen sig? xD

Men i fredags iaf chillade jag gaaaaalet. Hahah nej jag var med Fanny hela kvällen. Eller efter jag hade ätit så åkte jag och mötte henne på Gullmars och sen åkte vi hem till henne. Vi tittade på Idol. Fuck Idol alltså. HAHA Fanny fick mig att heja på Calle. Hihi och det gjorde jag också. Så fuck that :D Sen så hehehehehhehe buuusigt! GLAS. Yeah. Så var vi med Gb/Robin, Tim, Niklas och Johan. Peace!

I Lördags så hmm.. vaknade jag brevid Fanny. Hahah, Fredrik ringde och väckte stackars oss.. (a) Så segade vi, käkade frulle och sen vid 2 åkte jag hem och hon hem till sin papi. När jag kom hem så krattade jag lite löv och sen senare kom älskligen hem från båten. Så tittade vi på film och sen åkte vi hem till honom och käkade julbord. Klockan 8 kom Gb och sen åkte vi och hämtade Fanny vid Alléplan. Vi muppade runt lite som vanligt. Haha, nej men åkte jag träffade några och sådär. Men sen blev de lame. Så då åkte vi hem till mig och tittade på "Flickan som lekte med elden" . Skit bra film, men som jag är så tyckte ju jag att den var läskig ^^ Halv 2 åkte ´FAnny och Gb hem och så fick jag soooova :D HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0