.

Wohoo! Finally!
Jag har äntligen startad min otroligt sega dator :D Nejnej, den vehövde inte alls 10 minuter på att tänka sig och starta upp alls -.- verkligen inte *host* Fast för den delen klickade jag söndar allt och kopplade in hårdisken innan den typ hade startat. Men what ever, den är ändå seg. Peace out!

För den delen har jag kommit på några saker jag önskar mig i julklapp.. men dock så är ju sakerna dyra. Snark. På plats ett kommer spelet Wii! Som säkert alla har hört att jag vill ha. Sedan på andra plats så kommer ju såklart en dator.. Hehe (a) TREDJE: Allt annat. Dom har typ ingen plats :D Men det är typ marsipan gubbar! (in my heart) och så smycken! Armband, hansband, ring, örhängen. JA ALLT NI KAN TÄNKA EEER :D Navel piercing! Sedan minneskort till mobilen.......... HEHEHEHEHEHE. Jag hade planerat att jag skulle ha ett tusen bilder på mobilen. Men nejnej, det fick jag inte :( För det blev fullt när jag hade fått 947. Buhu på mig. hahahha fett patetisk jag är! Men jag sitter ju här uppe i min ensamhet och väntar på hundeeeen som kommer snart!
Tooonight vill jag inte tänka på :D hahah!

Juste, idag också. Så var det sista dagen på Anki att ha oss på engelskan.. Hon var ju bäst for fuck sake :D, men trots det så var det ju bara en vikarie. Men i alla fall, så då typ på engelskan så åt vi kakor och drack saft. Hade inte direkt en lekion, för sedan "spelade" vi land och stad som vi ändå hade på engelska :D hah!
Efter skolan åkte jag till centrum. Så var jag lite med Nick, Ida, Therese, Sara och Jennipher. Fikade å sååå :)

Men nu har jag iallafall äntligen kopplat in hårddisken så nu har jag bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0