Myyycket.

HejsanSvejsan. Jag är hungrig for fuck sake. Men jag orkante äta. Jag är sugen på yougurt (a) men det finns ingen här..
Igår iaf så kom Fredrik över till mig på sin lunch, så käkade han och vi mös.. Hööööh, sen när han dragit igen så åkte jag till centrum och mötte Johanna. Så drog vi och solade, åt en fransh hotdog och sen kom Dominique :) Fast hon var inte med speciellt längre.. eftersom hon inte orkade hänga med till Hanige centrum :( Men iaf, så jag och johanna åkte först till radiovägen (där hennes familj var) för att hämta hemma nykel till johanna eftersom hon hade glömt sin. Sen åkte vi tillbaka tillbaka till Johanna, där hon hämnade pengar och sedan åkte vi till Haninge centrum. Jag köpte en kofta och ett lysnade nagellack. Funderar att ta på mig det nu, men vette fan vart det finns nagellacksborttagning (är hos Fredrik). Sen så iaf klockan halv 7 (?) åkte vi hemmåt. Fast jag hoppade av vid solkrafsvägen och gick till Fredriks jobb :), För han var ju så hiiimla ensam.. Haha (a) Och där var vi ju läääänge :O Kom hem där ifrån halv 9 och var döö hungrig. Jag gjorde koarvstoganof till mig själv och fredrik gjorde nån grej. Haha, stekt potatis och julskinka.  Ja han är ju lite speciell :) Haha, men jag älskar honom ändå. Så gjorde vi en varm brasa i vardagrummet och tittade på Legally blond. Så jävla kulig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0