9/12

Idag har det varit en nice dag. I skolanv ar det chill och sådär. Hade hårvård på frisören, så Fanny färgade mitt hår lite mörkare :) Och det blev as bra, tycker jag i alla fall. Det var väl typ alla förutom 3 st som gjorde någonting med sitt hår och alla blev nöjda tror jag xD
Efter skolan drog jag till Fredriks jobb och när han hade slutat så åkte vi till Länna och kollade lite. Bla på en System kamera till honom som han vill köpa och sen lite andra små grejer som man typ kan köpa i julklapp :) Sen åkte vi till Fredrik och åt här och så slappade vi bara. Klockan 8 tittade jag på Bonde söker Fru och sen var det Paradise hotel :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0