8/12

Tjenis!
Hade en väldigt kort skoldag idag xD För vår frisör lärare var sjuk, så hade bara datorkunskap och matte. Så slutade väl hmm.. 10.50. Då åkte jag till centurm, dissade mina vänner (a) och var med mamma istället. Vi käkade på kina resturangen och tittade på kläder ovs. Men sen började hon halv 2 och istället då dtog jag till gymmet och gymmade gärnet! Yeah. Så solade jag också. Kan inte gå runt och vara som en fucking blekfis längre, I hate it :O Så fick iaf lite färg idag.

Kom hem för ett liten tag sen. Eller rättare sagt ett längt tag sen. Typ lite över 3 ^^ Så har jag tittat på tv och nu sitter jag här och lodar.
Plus att jag och dampat på min bror som vägrar komma hem!! Så vi kan städa undan allt här uppe! Men jag ska iaf ta ner min dator till mitt rum nu. Hejdåååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0