27/12

Tjenis. Nu mår jag bra! Mådde inge specillt vidare i morse fan, men tycker synd om lilla Dennis som skulle jobba idag, eller rättade sagt har jobbat idag xD
Emma och Dennis sov över hos Fredrik, fast dock så drog ju Dennis vid 8 som dagt. Haha , sen gick jag och Fredrik upp klockan 11 och började plocka undan och så gjorde vi vofflor och väckte emma (y) Vad snälla vi var :D , haha så plckade vi undan allt resten :) Efter de åkte vi hem till mig, så spelade jag, Emma och Jesscia Wii. Haha! Fan vad jag sög! :D Tumme upp! Och min nörd till pojkvän spelade dator ;D Sen när vi skjutsat emma till alléplan så började jag också nörda (a) Hahha! Pinsaaamt. Så slappade vi och åt middag, heh. Snart blir det nog maränger som mamma gjort , om jag orkar dock :O Har fuck ont i magen xD
Ikväll ska jag, Fanny, Fredrik, Micke och Robin typ slappa lite. Vi ska titta på det nya amerikan pie filmen :)

Vofflisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0