23/12

Dagen innan julafton!
Jag är faktiskt lite taggad för en gångs skull, eller jag vill ju ha julklappar :D haha ego eller vad? Sen är det ju kul att träffa min lilla släkt också.
Just nu sitter jag och knaprar i mig den sista biten i chokladkalenderna. Eller både 21, 22 & 23 äter jag idag. Heh (a) Klockan 6 går bussen som jag ska ta till centurm! Ska käka middag med min älskade Sandra, som jag knappt har träffat på hundra år. Eller jo vi har ju träffats och så i typ centrum lite random, men det var ett bra tag sen vi verkligen umgick med varandra. Och det är ju lite synd tycker jag ju. Fast nu skare bli kuul! :D Vi ska käka på Hörnet och jag tror att jag ska ta en pasta carbonara *dreggel*

Pusshej seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0