21/12

Hatar tandläkaren något så oerhört mycket. Eller mmh jag dampar..

Började klockan 10 idag. Fick reda på betyget i frisör. Ett typ stark VG fick jag. Fast hon skulle kolla lite mer på betygskritirierna.. så kanske ett MVG. Men jag tänker inte hoppas på det, för då kommer jag bara bli besviken om jag inte får det xD Sen på matten chillade vi. Vi fick en äcklig chokladgrej av Ulliiiis och sen på svenskan tittade vi klart på filmen. Så jaa, det hände väl inte så mycket.
Men efter skolan iaf åkte vi till cenrum och sen halv 3 skulle jag vara hos tandläkaren, vilket jag också var. Trodde ju såklart att dom skulle laga min tand som flisan hade lossnat på igår. Men fuck no. Som vanligt säger hon att det är för litet och istället kollar hon på en annan tand som jag inte har ont iiiiiiiiiiiiiii. Sug pung. Får äta mos hela livet ut eftersom dom aldrig tänker laga mina tänder. Mongolider.


Här är den äckliga choklad grejjen vi fick av ullis-bullis.
Ser inte speciellt fräch ut xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0