20/12

Omg vilken dag xD eller?

Åkte till Torvalla och var där klockan halv 12. Mötte upp Fanny (som hade försovit sig -.-') och sen gick vi in. Tittade på Johannas julavslutning med cheerledingen. Haha, riktigt duktiga var dom, iaf dom två Johanna var med i (a) Fick typ lite panik när dom slängde upp vissa i luften sådär. Hahah xD Sen när den var slut gick vi till Brandbergens c och köpte pepparkaksdeg och sen gick vi hem till Johanna. Vi hade tänkt göra ett papparkakshus, haha men nejnej! Det spårade ur och det slutade med att jag var den ända som verkligen "ville" göra huset. Hahhh! Fast så självklart började ju tjockisarna äta upp pepparkakorna -.- Eller rättade sagt typ "sidan av huset" eller nått sånt -.- Haha! Så istället för att göra klart huden tittade vi på Torkel i knipa och när den var slut åkte jag och Fanny hem :)
Sen klockan halv 7 åkte jag, Fredrik, Robin, Micke, Emi & Dennis ut och åkte "pulka". Tänker inte säga exakt vad vi gjorde men det var kul.. tills jag ramlade och fick en lätt hjärnskakning och en flisa i tanden lossnade. SNARK PUST OCH STÖN.. Spåra. Sen tittade vi på filmen cayote ugly klockan 9.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0