18/12

22.22 är klockan nu! Skiiiiiiiiiiiiiiiiillllssssssss.

Idag har jag kört på en alldeles slappar dag. Riktigt skönt med sånna ibland :)
Städade ju som sagt rummet när jag kom hem från skolan. Bytte lakarn och allt sånt där. Så nu ser det väl lite mer "hem" trevligt ut xD Hahaha, nej men nu kan man i alla fall gå på golvet och sitta i stolarna. Och det är ju positivt. För min del i alla fall :)
Sen så kom Fredrik så åkte vi till Djurmagazinet och köpte mat till bebisarna och så svängde vi förbi hans jobb och hjälpte Fredrik A med att boksera in hans bil och sen åkte vi hem och åt pizza. Mummmaaaa! Men sen skulle ju Fredrik iväg och fixa med bilen ju.. så då tittade jag på tv, och somnade en stund också för den delen.
Nu har jag precis kollat klart på Snygg, sexig och singel. Den är fan as bra och rolig!

PEACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Gud vad jag har börjat med det ordet alltså -.- xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0