15/12

Yeeaaaah! Jag är trööött :D Men kan skirva lite dårååå, bara för att ni är så besatta i mig.. HAAAAH!

TODDDDDDDDDDAY såg vi på julshowen i skolan. Den var fan rolig och bra faktiskt. Så slutade vi då drog jag, Fanny, Johanna och Nick in på östermalm. Daaah! Hahah och hämade mina byxor. Dom blev fett nice asså, JAG E GLAAAD! Wihoo! Så käkade vi på donken (a).. och usch! hahahha toalett-gubben :| Ingen kommer fatta, men ni behöver inte fatta heller. eller? :D Vi satt i alla fall där ett bra tag och snackade lite "skit". Sen drog jag hem till Fanny och dom andra två drog hemmåt. Så var jag hos henne till typ cirkus lite över 8 då vi gick till bussen och fick stå där och vänta i hundra år xD Som vanligt på vintern -.-

Och imorgon är det en speciell dag för mig och min pojke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0