14/12

Snööööööööö! Massor av snööö!

Idag hade vi termimoligi prov i Frisör plus loops prov :) Det gick rätt bra tror jag. Sen efter skolan kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till Haninge och handlade lite julklappar och även i Tyresö C. Äntligen klar att köpa klappisar till Fredrik. Vilket är en lättnad ^^ Bara mamsen, papsen och syster kvar :O Hehe.. När vi kom hem gjorde vi tacotårta och medan den var i ugnen slog vi in massor av julklappar. Så gjorde jag mjuk pepparkaka , åt och färgade mammas hår :D
Så todeee har jag haft en dag med min mooor ^^ Lite sådär mysigt faktiskt xD

Så har jag tagit en massa foton med kameran! :D WIHOOOOOOOOO. Jag är en liten spammare på mina ödlor :) Men har inte orkat lägga in bilderna än. Kanske gör det, en annan dag ^^ PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0