10/12

Tjenixen allesammans!
Idag var jag trött.. hahah jag var as trött i skolan, höll typ på att sömna och skit. Men efter skolan var jag pigg(?) Då åkte jag, Fanny & Nick först hem till mig. Jag hämtade mina byxor och sedan åkte vi till Östermalmstorg och lämnade in mina trasiga jeans till en skräddare. Så nu ska dom ändligen bli hela! Mina favvosar! Sen efter de käkade vi på donken och jag laddade min mobil lite granna. Så knatade vi till PK-huset och gick in där och glodde i affärerna och så köpte jag en brun utan sol (typ) på Kicks. Fan as bra. Jag har redan blivit brun. Mohaha :D Tack Ida som hade den i skolan! :D Hahah!

Sen när jag kom hem så har jag bara varit hemma ^^ Tittat på tv. Och omg, ingen på mammas pojkar valde den bruden jag ville att som skulle välja. Haha fail xD
Snart kommer Fredde grädde. Och han lovade mig lite mys och glass han :D Undra om man får det :) Hehe!


Se vad brun jag har blivit av brun utan solen ^^


Kommentarer
Postat av: fanny

haha visst, mammas pojkar vart ett fiasko. Förutom att Tim valde Moa :D

2009-12-10 @ 23:25:46
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/
Postat av: ep

lite rosig om kinderna :D

2009-12-11 @ 12:16:13
Postat av: jennifer

Fanny: men ja verkligen!

Emma:j aa, man blir ju lite generad att ta foto på sig själv :D hhm..

2009-12-11 @ 17:06:25
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0