14 Augusti

En sak som jag ska börja med är att jag får finnar av godis! GAAH. Har inte ätit/köpt godis på frera veckor. Och därefter har jag inte heller haft några finnar. Men så fort Becca lutar med än att köpa godis. Så plopp,plopp kommer det upp lite finnar här och där i ansiktet -.- Punkt. Slut.
Idag så åkte jag ju till Haninge, som sagt. Mötte upp Jimmy, Lonja, Jessica & Matte i Haninge centrum ungefär vid 14.00. Gick runt och gjorde nått där :s Ja juste, Jessica köpte suchi, som hon skulle ta med sig till Rudan. Så knatade vi ner då till LillaRudan (som jag fick reda på att det hette). Jag badade ej.. Hehe för att det var lite sådär små kyligt. Så jag och Lonja satt uppe på bryggan medans dom andra badade lite granna ^^ Var väl där i typ en och en halv timma. Då vi gick upp till centrum igen, och jag köpte mig min första subway macka! Yeeaaah. Den var fan smarrig. Men inte jätte smarrig. Bara smarrig ;).. heh.. Grillad kycklig sörrö.. Så skildes vi från Matte & Jessica, och vi åkte hem till Jimmy. Jag spelade wow! Medans dom åt ^^ och åkte hemmåt halv 6.
Blev upphämtad av min sötnos på Gudö för att det regnade.. Mhiihi sånt gillar man (a), att bli överraskad sisådär, de e skoj! :) Åkte hem till honom och hämtade nått och sedan hem till mig. Älski gjorde mat (korv stroganoff m. ris) och jag sydde ihop/lagade hans trasiga brallor. (Dock har dom redan gått upp..) Men maten var god :)
Sen vid 21.00 åååååååååkte JAG och hämtade Emma sörrö. Vi åkte till godissvampen för att kunna prata lite. Men nejnej.. hahaha precis lite efter när vi suttit oss kommer en grabb (20-25) och sätter sig i bordet brevid. MÖNGO "ursäkta, men ni har ingen aning om vad klockan e" NEEEEEEEEEEEEEJ, vafan har du ingen mobil eller?! GAAH. Åkte vidade till typ.. hmm.. pluto (?) och satte oss där på ett dagis och pratade. Hihi (a) <3 .. Fy fan vad långt det här inlägget blev då. Goosh.... Så Ha.Ha.Ha åkte vi hem till  mig och garvade åt en massa korv  och nått (?) . Skjutsade hem tösen för ca 30 min sen. Puss.
Måste sova nu. Ska upp klockan 8 imorgon/idag... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0