Träningsvärk som in i helvete

Ohh my god. Har har ont i heela kroppen, och vafan då menar jag verkligen hela! Goshhhh. Gymmade igår efter att jag hjälp Iris att fixa hennes blogg och lite sådär. Gick fort på bandet i 20 min. Eller rättade sagt 18.. Så tränade jag vaderna, ljumsken, biceps, triceps, magen och lite sånt där. Känner mig faktist stolt. Hehe.. Efter gymmet stack jag direkt hem till Robin/Gb (vet fan inte vad jag ska kolla honom..). där han och Emma var. Fast jaa.. de man just tränat bort kom på igen. För där fanns det mycket godis. Mohaha!. Har varit sugen fan i evigheter och nu ANTLIGEN fanns det godis någonstans! Var där i ca 1,5 timme ( då klockan var typ 19.30). Då åkte jag till Freddes jobb (Skrubbatriangeln) för att hämta lite pengar och skit för att sedan åka till Lah Flör, för att köpa 1 kebabrulle, 2 kebab m bröd. (Varav ena bara skulle ha kött & sås och den andra skulle inta ha någon fefferoni), och själv var jag nyttig och tod en ost-skink sallad xD. När jag kommit tillbaka och ätit och skit åkte jag och mötte Becca på Alléplan. Köpte godis där (a)
och så fortsatte allt hit och dit  med mopparna hela kvällen tills man typ kom hem och duschade för att sedan peta iväg alla människor som var kvar. (Robin & Emma) OCH TYP SOVA, eller iaf Freddegrädde.
Puss för mig. Det var typ hela min tisdag den 11 Augusti 2009.

Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0