Ny skola/gymnasie = Vill inte

Nej, snart börjar verkligen skolan igen. Det betyder gumnasie, ny klass, nya människor. Jag vill inte.. ÅÅÅH NEEJ! Mitt sommarlov är inte klart än. Kan det inte gå en månad till? Snälla, jag ber. JAG BEEEEER.
Fast igentilgen så kommer det säkert bli bra.. Men jag känner inte för att börja nu helt enkelt. Kommer säkert va en sån där blyger. Döööö! Döda blyga Jennifer.. Hehe, eller jag vet inte. Har inte varit blyg på ett tag nu, ett ganska långt tag. Men jag vet att nånstans där inne så är jag blyg, och det är det som gör mig orolig you know.. HEHE!
YÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYhbfkgbfdlbgsk , har tråkigt. Men något jag vill, är att gymma. Ska faktist ta och åka och göra det nu. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: iris

kommer gå alldeles perfekt ska du se:D

jag börjar också snart ny linje nya människor delar känslan med dig!

2009-08-11 @ 17:46:49
Postat av: Mami

Det kommer bli superduper gumman, lite pirrigt ska det va, det hör till

2009-08-11 @ 18:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0