jaghartråkigtochjagdriiiverintebruschan!

Nu under sommarlovet 2009 (2007 bryschan!) har jag:

Druckit alkohol - Nej vad är de?
Rökt - JAG ÄR VÄRRA TJEDJERÖKAREN
Varit full - Jag är full hela tiden
Däckat - sooooova!
Varit på fest - Fest i mammas brallor!
Fått minneslucka - Vaah? Jag kommer inte ihåg?
Varit kär - KÄÄÄÄÄRLEK
Älskat någon - JA
Haft ett förhållande - men fuck off 1 år? Daaaaaah
Fått ett sugmärke - MMMHH suga på mitt födelsemärke
Gjort ett sugmärke - MMMH suga på någons födelesedagsmärke
Kysst en främling - främlingar for the win! (only my fredrik)
sovit i samma säng som någon av samma kön - nej våganté
Sovit i samma säng som någon av motsatt kön - usch vad läskigt
Gråtit dig till sömns - nej jag är alltid ledsen!
Vaknat av att du gråter - Hmmmmmmmm TROR ej
Skrikit ord som hora och slampa till någon - nej usch nej. Sånna ord använder inte jaah
Slagit någon på skoj - vadå skoj?
Blivit slagen på skoj - Mes slag!
Lärt känna över 10 stycken nya människor - mmmh skolan <3
Varit på solsemester  - Sverige är ju nästan som DEEH. Så ja!
Badat i havet - Havet? Pöl skulle jag kalla det
Sett en hel fotbollsmatch - Varför se fotboll när man kan se handboll?
Inte sovit på en hel natt - DET ÄR JU RACE för rullstolar då!
Varit på sjukhuset - AAAAAAH, vill inte tänka på det :(
Sovit i över 12 timmar - Nej jag sover aldrig
Spytt - Bläääh. DET VAR EMMA
Haft sex - Miiiiiiiiiiiiiiiiin älskling<3
Sett en film mer än 10 gånger - A cinderella story, men den har jag inte sätt på jätte länge =(
Tagit någon på asset - mmh <3 askrak :D
Velat dö - Livet leker!
Åkt buss i över 10 timmar - Vadå buss? långtradare :XD
Varit ute en hel natt - rullstorls race <3
Blivit tagen av polisen - JAG OCH EMMMA
Svikit en vän - INTE FÖR ATT VARA ELAK
Varit sjuk - hehehhehheh.. sjuk? Inte direkt.. Hihii

(Seriös till hundra procent)
HIHIHI


Kommentarer
Postat av: päron

vadå JAG spydde? SKYLL FAN INTE IFRÅN DIG KRÄKARN...

2009-08-27 @ 17:50:44
URL: http://eperssons.blogg.se/
Postat av: jennifer

hehehe

2009-08-28 @ 14:18:37
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0