Jag vill ha katt

AAAAAAAAAAAAH. HEJSAN ALLIOPPA! DOM SOM EJ LÄSER MIN BLOGG OCH FÖR DOM SOM LÄSER DEN. nej men herregud, vad håller jag på med?. Nej men det min rubrik försöker säga är.. ja då. Haha att jag vill ha katt.
När jag var påväg hem från skolan idag, när jag kommer in (i den så kallade) "peddo" skogen kommer det fram två st små kattungar. Och dom följer verkligen efter mig också. Gash,jag ville bara sno med mig en hem. Men MIN BROR ÄR ALLERGISK. plus att jag ändå inte tror att jag skulle göra det. För så dum är jag inte. Men dom var iaf superduper söta. Jag älskar katter. Peace!

Krök hos Sebastian ikväll, EMMA OCH BECCA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ångrar att jag inte kom:( Får ta igen det någon helg ditt fyllooooooo !!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-23 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0