Dagen igår - Fortsättning på 20 Augusti

BRUUUSCHAN TJENARE! Igår vare så att jag och Becca åkte till stenbadet. Det blåste ganska mycket, men ändå så var det inte kallt. För att solen värmde så mycket. Det var nice. Solade och sådär och efter 1 timme kom Linn&Sebbe (Beccas friends) Fortsatte sola till typ halv 4. Så åkte jag och Becca hem till mig och var där en stund tills Fredrik slutade. Då åkte vi hem till honom och fixade lite käk och åt såklart. Sen spelade vi kubb med Emma, Robin, Sebbe & Ida. Haha, vi tjejjer ägde ut grabbsen så hårt! Eller inte... Önsketänkande antar jag att det var (a) Så efter de bakade vi äppel-smulpaj. Eller jag och Becca gjrode iaf. Så tittade vi på en film. Fast då hade Sebbe&Ida dragit och istället kom Tim. Hade redan sätt den filmen. Haha kom jag på när det var 15 minuter kvar på filmen.. Smart där Jenn. Höhö. Så åkte jag hem och var.. Hmfh.. Kåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0