7 Augusti - Frissan

Tjena där. Jag e en cool stalker har jag och Emma kommit på precis. Hehe, men back toooooooo....
Vaknade idag av att Jimmy ringer och väcker mig vid 11. (vilket var bra), han undrade om jag kunde hänka med honom och några andra till Swaitcherbadet(?) ute på Dalarö. Men ikke de.. Kunde ej, för skulle klippa mig klockan 13.00. Så kanske blir på måndag iställer om det är fint väder. Men jag åkte iaf och klippte mig, lämnade moppen på Freddans jobb och tog buss & tunnelbana till Högdalen. Tog ungefär två och en halv timme att klippa och färga det. Höhö, men jag älskar det. För min lugg blir perfekto varje gång <3. Hehe.
Sen sa jag baybay till FreddeGrädde och satte mig och åt, köttfärssoppa *dreggel* MUUMMMA
Pöööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0