6 Augusti

Höhö, idag hade jag faktist inte bestämt mig för att göra någonting alls,  jag känner inte heller för att göra nått. Jag är konstig för liksom ena dagen har jag damp för att jag inte hittar på någonting att göra, men sen nästa dag så vill jag bara va hemma. Och då tycker jag att det är skönt. Ööööh. Jag tycker iaf det är skumt. Men jag kommer troligtvis få damp i kväll för jag bara har suttit hemma. Hehe..
Och jag har 334.15kr på mobilen. Yeeah, jag e grym.



Höhö, köpte en sån här i förr går också. Tyckte den var lite göllig sådär.
 Eftersom det är två klubbor som sitter fast på en pinne.
Så man måste tycka om det andra personen som snuttar på andra änden.
Jennifer <3 Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0