5 Augusti - Bad i Hanige

Har varit i Haniinge todeeeh. Skulle träffa min plutti vän Jimmy, så det blev de. När jag kom hem till honom iaf, så var Lonja och Sara där. Kuuul! Så åkte vi till Handensnärsjukhus, köpte en glass och sedan knatade till ett bad. Där vid Rudansjön nånstans tror jag :) Så kom Andreas, Alex, Jonas & nån till :) . Höhö Jag och Lonja var ju bäst på flotten! (a) Hahah, så var jag där och umgicks med alla från 13.30-18.30. Skojskoj.

Neer jag kom heem. Nej föresten, hoppar över, höhöhö, inte gilla det. Men iaf, när jag hade ätit pannkakooor, (ej pannkakstårta...) så åkte jag och folket till Donken. Skulle titta om det var nå race där. Men ikkesanikkeeeee. Det var bara en massa fucking snutar som hade spärrat allt. Inte gilla! Men något jag tycker om är Hasse, eller rättare sagt Hasses biiil. Jag fick ååkkkaaa. Yeeah! Ensam denna gång, (Hasse köpte såklart!) Det var najs.
Slänger upp en bild på biljävlen! :D

Slänger upp 2 bilder, jaou. Puss /J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0