4 Augusti - Emma Päääron

Hej hopp gummi snopp!
Nu äre så att jag precis kom hem från Trött-Emma. De är så att hon gick upp 4 imorse för att åter åkta till arbetat klockan 5. Herregud ja, så hon var väl sisådär trött. Men det spelar inte så stor roll, för jag ville träffa henne anyhow! Även fast jag inte fick någon mat.. Nej men jag drog väl till henne runt 2 då hon hade slutat och kommit hem i bra shick. *tumme upp* Muppade oss lite som vanligt dårå och så rullade jag hem med moppen. Yeah jag älskar fan att åka mpoeeeed. Det är en såndär frihet på nått sätt. Love it!

Men snart iaf ska jag ta och gå till bussen.(Den går 17.00) Ska till Farsta faktist och försöka hitta ett par skor. Hörs senare när jag och Fredrik gjort pannkakståkta. Muuums! Pusshaj /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0