31 Juli - Kvällen hehe

HEJ, ska börja med att säga att jag var inte fullt så seriös när jag skrev de förra inläggen.. Jag är inte självmorsbeläge och jag vill inte dö. Var bara allmänt uttråkad. Soom FAAEN.
Men iaf, jag och mamsen drog tillslut till Tyresö c, där jag köpte en maskara, foundation och trosskydd. (?) Hehe. OCH MööönGo Kicks kan ta sig i skrevet. Reeeeaally! Åså gick väl dagen lite så där seg, kommer inte ihåg vad jag gjorde(?) Käkade iaf middag och gick ut med vovven. Så vid 8 (tror jag) åkte jag till centrum och mötte Emma. Och vi fortsatte till Alléplan för att möta Andreas, blev skjusad hem till Andreas av min älskling och där var vi typ 1 timme eller nått. Gjorde väl inget speciellt, han duschade, så bar det av igen vidare till Handen, hem till Alex. Var där och chillade med en massa andra. Inklisive Becca ;O. Hehe, kom hem ungefär.. hmm.. haha halv 2, någonstans dääär. Sussade hos baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0