31 Augusti

Skola idag igen. Det var rätt nice faktist. Frisör på morgonen, där vi klipper hel form, dagonalt. Rätt svårt i början och så blev det lättare till slutet, fast det är det ju alltid. Såå det är ju bra att man lär sig nått. Fast juste, haha när det var 30 min kvar på frisörlektionen gick strömmen, bara för att alla typ stod och fönade håret och skit. Mörkt blev det, höhö.. Så hade vi lunch, matte & svenne. Slutade kvart i 4. Då åkte jag till UM för att jag skulle kolla en grej, men dom hade ju bytt öppet hus för tjejer, så fick boka en tid istället :| Men det gick bra :), är stolt över mig själv, hihi. Börjar kunna klara mig själv och skit. Hahahh låter typ som om jag är färsta freaket som är seg i utväcklingen. Nej men det är för att jag varit blyg och sånt där. Mohehohaha. Så efter det blev det gym med broder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0