3 Augusti - Freak

hihi! det jag har gjort sen ca två timmar tillbaka är att kollat igenom hela min blogg. Från början Januari 2008 till Maj 2009. Det är fan grymt kul att läsa allt. För man kommer ihåg det som om det var igår när man läst en text. Aaaaaw jag får damp. Jag e käääär. Men jag saknar den gamla tiden ändå. Då när man helt plöttligt bara fick ryck och åkte iväg med någon av sina kompisar, långt borta. HAHA eller "fjortis tiden". Yeeah! Man lät verkligen som en fjortis när jag läste dem där texterna också. Haha paniko. Och den 21 Maj 2008. Första gången man träffar Fredrik sen den där gången när jag gick i 6an.I det inlägget hette du LångeFredrik. Hehe plutte <3
Men måste in på facebook nu, för måste logga in på FarmVille och oldla sakar och mjölka kon.
Puss /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0