29/8-09 - Lite random sådär, som ploppar upp i mitt huvud

Fuck snart är Augusti slut också, så börjar september och sommaren är snart slut..
Begravning den 3de september också. Jag älskar dig. Vila i frid <3
Första och sista begravningen, hoppas jag. Nej, så säger man inte. Men jag har aldrig varit på en begravning förut, och det känns inte som om jag kommer tycka om det. Vill inte att folk ska försvinna ut ur mitt liv, unga som gamla. Alla ska leva. Åtminstonde tills jag är borta. Usch det känns typ som om jag kommer börja gråta snart. AAH sluta Jennifer! Tårar i ögonen får jag när jag tänker på att människor som betyder för en kommer faktist att försvinna en vacker dag..
Man ska inte ta allt förgivet. Vilket jag gör. Fy faen! Jag borde börja uppskatta saker mera, varför gör jag inte det? :/ Help meeee!

Jag bangade! Aah vilken banger jag är. *suck* Men jag är förbryllat trött sen gårdagen. Vette fan. Sorry Becca, även fast jag vet ätt det är lugnt så är jag ändå besviken på mig själv. Uschaaaabuschaa!

OCH helvete. Mina humörsväningar kommer aldrig att försvinna, hur jag än håller på att buta hit och dit med dom där jävla p-pillerna så kommer det inte att sluta. I vilket fall så känns det inte som det.
För typ en halvtimma sen var jag sur, vet inte varför.. Sen när jag tänkte att jag skulle skriva bloggen, var jag glad. När jag började skriva bloggen, blev jag ledsen. Och nu. Nu vette fan asså. Kliar i huvudet.


Kommentarer
Postat av: päron

jag älskar dig Jennifer!

2009-08-30 @ 00:16:09
URL: http://eperssons.blogg.se/
Postat av: becca

Du missade fest med laser, rökmaskin och aaaasnajs musik !!!!! <3<3<3

2009-08-31 @ 12:59:07
URL: http://loveisanability.blogg.se/
Postat av: jennifer

och jag älskar dig emma!



AAH, fuck på mig!! HATA -.-:D

<3<3

2009-08-31 @ 16:52:23
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0