27/8-09

HejsanSvejsan!
Skola idag som vanligt. Börjar komma in i tempot liksom. HAR JU FIXAT BÖCKER OCKSÅ. Eller rättare sagt mamma tog från hennes jobb.. Hehe. Och Fanny-Pungpinan har också fixat bok. Men bara en. heheheh. Så jag vann.. Inte för att vi tävlade, men ändå. Så träffade jag faktist Emma i plugget också. Se man på! Hon hade haft idrott. Så vi drog till centrum sörrö och köpte korv å dricka å twixs å daim. Dock köpte inte jag allt, Emma gjorde med. Men orkar inte skriva vem som köpte vad :D. Sen skulle hon till Råttben. Så då fortsätte jag min resa hemmåt. Och här har jag då suttit Sen klockan 4 då. För Jennie dissade mig =( Hon mådde inge bra. KRYA PÅ DIG.

BREV AV SANDRA FICK JAG IDAG OCKSÅ. Hon har varit i Sardinien den jäveln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0