26/8 - sjuk irriterad

Asså ååååh herregud. Jag är så hilma irriterad just nu. Jag förstår verkligen inte hur folk kan beté sig ibland. Vem tror du att du e, och framförallt vem fan tror du att jag är? Jag är inget mongo som man kan behandla hur som helst? Okej, visst nu har det bara hänt en dag, men om det fortsätter. Herregud! GAAAAAH. Ni bryr er bara om hur jag mår, eller rättare sagt ni bryr er INTE om hur jag mår. Ni bara frågar för att det ska värka som ni bryr er och sedan sitter ni säkert där och bara asgarvar om jag skulle säga att jag mådde dåligt eller nått liknande. Men nu är det så att jag mår prima. Och det är prima mellan mig och Fredrik och alla jävla människor också! JAG FLIPPPPPPPAAAAAAAR UR totalt! Ni kommer inte kunna försöra nått. JAG MÅR BÄST!

sluta låtsas!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0