21 Augusti

Everybody klapp your hands! Nej drev. Kan typ inte äns engelska.. heh
Men idag så börjar ju dagen med att jag missar bussen. Woho. Ovanligt? Mamma fick skjutsa mig istället, till Tyresö Centrum. För att sedan typ möta upp klassen och ta en buss till Tyresö kyrka/slott. Fast vi var då inte i slotten, utan någonstans på en gräsmatta och gjorde samarbetsövningar. Haha det var lite sådär smott kul faktist.
Var där i ca 1,5 timme och efter de var det lunch. Jag, Fanny och Mikaela (nåra i klassen) köpte varsin macka och dricka på Ica och åt de. Fast så gott var det ju direkt inte.. Höhö. Så träffade jag på Nickan och Hanin också. Kulkul! Drog sedan tillbaka till plugget och gick och försökte hitta runt där. Och så började vi och fick lite saxar,borstar & kammar etc. Och typ lite sånt där. Slutade ca 14.30 och nu är jag hemma. Käkade lite nyss också. Moehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0