21-23 Augusti

Tjenare, känner att jag knappt hinner skriva på helgerna. Men kan ta det lite nu.
I Fredags så var vi då hemma hos Sebbe. Dock inte Becca för hon bangade, men kul. höhö det hade vi iaf! :) Knatade hem rätt så tidigt för att man var så himla trött och allt. (Biler kommer nog lite senare där)
I lördags (igår) vaknade vi typ 10 faktist. Segade upp och sådär. Och så bar det av till Freddes värkstad. Inte så himla kul må jag säga. Men JAAA! Jag har köpt en externhårddisk och ett lås till skåper i skolan! WOHO. Vet duuu. Höhö jag hade ungefär bara 1,4 gb minne kvar på datorn. Så det behövdes verkligen. Flyttade över alla mina bilder och musik på den. Så nu har jag iaf mera utrymme kvar. Och förhoppningsvis är inte datorn lika seg. Hihi. På kvällen åkte vi bil. Haha, Shtlm open. Det var rätt nice faktist. Snygging bilar fast ett jävligt väntande hela tiden. Hihi. Var hemma runt halv 2-2.
I söndags då. (Eller rättare sagt idag) åkte jag och folket och solade först på stenbadet i kanske 1 timma. Så drog vi och käkade lunch (typ) vid Trollgrillen och så åkte vi till Tutviken och badade där. Burr var kallt. Dom tvingade ner mig.. Buhu.
Nu har jag iaf duschat och så. Senare ska jag förmodligen träffa Emma. Puss :)

Bilder från stenbadet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0