20 Augusti

20 Augusti menas att skolan har börjat. Allt är nytt, jag hittar ingenstans. Tur att man fick gå med carro, (som gått där året innan) på "tipspromenaden" runt i gymnasiet. Annars hade jag virrat bort mig totalt. 18 st är vi i klassen, 17 brudar och 1 grabb. Hihihihii (kenny starfighter), nej men det kommer bli bra. Hoppas jag. Höhö. Förrestan sluta röka människor, ikke okej. Nej men hmm.. Juste, 3 st Jennifer har vi i klassen. Och 3 st Rebeccor. Höhö KAOS. Annars har väl inte så mycket mer att säga än att jag började 8.15 idag i aulan. Blev uppropad till klassen dårå, gick till hemklassrummet (Friiiisör salon, helt ny fixad. Hihi) Gick igenom det vanliga och sen var det den där tipsrundan för att hitta runt lite. Och så slutade vi för 30 min sen.
  Snart ska jag förmodligen åkte någonstan med Becca och kanske bada. Men FÖRST måste jag få i mig nått att äta. Min mage kurrar ordentliget.


Kommentarer
Postat av: Mami

Du e bara bäst. och det kommer säker bli superduper Love you

2009-08-20 @ 13:50:29
Postat av: Mami

Du e bara bäst. och det kommer säker bli superduper Love you

2009-08-20 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0