19 Augusti

Woho, nu är jag nästan klar. Eller jag är klar, fast ändå nästan för jag måste köpa lite saker.
Haha, Det jag snackar om är att jag och mamma (mest jag) har rensat i min garderob. Dock inte kläder. För i mina garderober har jag massa skit. Som typ massor med old school grejjer som jag hade när jag var mindre och spel, smink etc. Så har slängt och ställt upp nästan allt på vinden. Till och med smink har jag slängt. Hah, första gången evver. Jag e grym. Moehehhe. Så nu kanske jag har plats med kläder där, som var menat från början. Eftersom Fredrik tatt upp lite kläder space till hans kläder -.- :D
Nu ska jag duscha! :)


Har sitter jag och rensar lite.
(Hittade min gamla napp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0