18 Augusti

Tjäääänare! Jag är trött, väldigt trött känner jag nu. Gick upp klockan 7 imorse, för att klockan 9 skulle jag vara i Hagsätra och fixa fler p-piller, och Empsoo följde med :D. 
Hehe, just nu är jag hemma hos Emma, käkade lite macks för ett tag sen. Och innan det fixade vi min reg-skylt på moppen. För att jag blev ju stoppad av polisen igår.. -.- För att min skylt inte satt synligt. Moehehe. Busigt. Lite annat jag också gjorde igår var.. hmm.. Mötte Emma i graningringen klockan 3 för att hon skulle dela ut avier. Efter de åkte vi hem till henne och gjorde nått. Haha juste förstökte ta bort alla fläckar på hennes golv och så åt vi också. Höhö. Hyrde film lite senare på kvällen (Kenny starfighter) och tittade på den hemma hos mig. Många människor blev det.  Jag, Emma, mamma, pappa, Jimmie, Fredrik, Becca, Robin, Sebbe & ida. (Tror inte att jag glömde någon) , men det var nice.  Så sleepade Emps over hos mig också :)
Lite senare tror jag att vi ska vara med Fredrik och Robin. Om emma blir bättre i magen dvs.. Stackarn :/ Älskar dig gumms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0