16 Augusti

HEJSAN! Mohahahaaha, nej det var inte kul.. men jaa.
Igår var jag tvungen att gå upp halv 8, för att vi (Jag, Fredde, Jimmie, Sebbe & Ida) skulle åka till STRÄNGNÄS, för att kolla på nå' race och sånt. Det var faktist ganska kul c(=. Massor med olika bilar, amrikanska bilar, mortorcyklar och haha trimmade moppar. Riktigt balla fakitst. Höhö. Efter de åkte vi till Sebbes landställe, som inte ligger så långt ifrån där vi va. För att Sebastian skulle hämta sin bmw m3a. Igen. Så badade vi lite, spelade biljard och hmm.. chillade (?). Hah!. YÄYÄ Kom iaf hem runt 4-5. (tror jaaaaah) Gjorde inte så mycket på kvällen, för kommer inte ihåg nått (?).. heh.. jo juste träffade på Robin och Alkis. Och så driftade dem lite med bilarna. LOVE :D HEHEHE
Idag, YEAH. Så vaknade man till ett grattis (a). Har varit tillsammans med Fredrik i 13 månader idag <3
Så typ åkte vi till hans jobb för att fixa olje-läkaget på Fredd´s bil. Tittade på Jompas nya cab också. Annars har jag inte gjort så mycket annat. Varit hemma och tatt det lugnt. Fast förvisso med Fredrik, Jimmie, Sebbe och Robin då. Så så lungt har det inte varit. (a)


13 månader. Du betyder så himla mycket <3
Jag 'hjärta' Dig

Kommentarer
Postat av: becca

Ni är underbara ska ni veta <3

2009-08-23 @ 17:27:39
URL: http://loveisanability.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0